31 Ağustos 2012 Cuma

Nehir Tanrısı... Wilbur Smith


Herkese merhabalar..
Bugünkü kitap konumuz Eski Mısır'la ilgili bir hikaye. Birçok kişi Mısır'la ilgili efsaneler,hikayeler,romanları ve filmleri sever. Mumyanın Laneti falan mesela değilmi? :) Ama bu kitapta mumya laneti yok onun yerine
çok güzel ve güçlü bir aşk,Mısır'daki güç çatışmaları, odönemde yapılan buluşlar,eserler ,heyecan,aksiyon kısacası ne ararsanız var bu kitapta.
Ben inanılmaz keyifle okumuştum  hem sonunu getirmek istiyordum hemde hiç bitmese gibisinden :D
Kitabı birazda duygusal kılan özellikse anlatan kişinin zamanın prensesinin hizmetlisi olması.
Ama aralarında okadar güzel bir dostluk var adam kendini fazlasıyla ona adamış durumda ve prenses için Firavuna dahi oyun çeviriyor. Beni çok şaşırtan bir konusu da koskoca Mısır krallığını bir başka yere taşımaları gerektiği bölümdü. Nehirlerin üzerinde birsürü insan,eşya,hazineler..
Daha fazla kopya vermeyeyim eniyisi eğer rastlarsanız aklınızda olsun okumaktan biran bile sıkılmayacağınız
bir kitapdır.

Bu kitabın devamı niteliğinde olan Yedinci Papirüste aynı şekilde macerası unsuru yüksek bir kitap.Ama bende Nehir Tanrısının daha özel bir yeri oluştu nedense. Belkide içinde duygusal anlamda daha fazla içerik olmasındandır. ;)
Şimdiden keyifli saatler diliyorum sizlere.
Hoşçakalın ;)

Hiç yorum yok: