7 Eylül 2012 Cuma

Kocalar Okulu :)) ... Wendy Holden

Merhabalar herkeseee...
Özellikle evlibayanlara slmvermiş gibi oldum kitabımızın başılığından dolayı değilmi :) Olsun bence sevgilisi olanlarında hatta erkeklerinde okumasını istediğim bir kitap hatta erkeklerin okumasını özellikle isterdimki iş işten geçmeden yani Kocalar Okuluna gitmenize gerek kalmadan işin farkına varın !!
 Bu kitabıda taşınmak üzere olan bir kitapçıdan uygun bir fiyata almıştım. Kapağa baktığınızda sanki komedi tarzında bir anlatım olduğunu düşünebilirsiniz ama aslında çoook doğru noktalar birleştirilip bir roman yapılmış. En basitinden eşinizle bir sorun olmasa bile Sophie'nin yaşadığı sıkıntılar tamamen çalışan her annenin yaşadığı şeyler. Yani bir yandan evlilikte duygusal dengeyi gözetmek,çaklışmak,anne olmak,eş olmak,ev hanımı olmak,sosyal biri olmak,kariyer sahibi olmak vs vs.... Listeye bakarmısınız ??
Hangi canlı bu kadar yoğun bir hayatı yönetebilir?? KADIN ;) Ama zaman zaman onun bile pillerinin bittiği ve çöktüğü durumlar olur. Mesela çocuğunun arkadaşının doğum günü partisine gidiyor ve içeride bakımlı kadınlara bakıp nasıl kendini saldığına üzülüyor. Bunuda neredeyse her anne yaşar.
Vee gelelim Mark'a. Zavallıcık aslında ihanet falan ettiği yok ama tamamen iletişim bozukluğundan ve eşinin yavaş yavaş elinden kayıp gitmesini zamanında farkedemediği için başına gelmediği kalmıyor.
Düşünsenize ailece gezmeye çıkıyorsunuz alışveriş merkezleri,parklar,mağazalar dolaşıp yorgun argın eve geliyorsunuz.Herkez kendini bir tarafa atıp dinlenebilirken ANNE alınanları yerleştir,çıkarılan kıyafetleri kaldır ve yemek hazırla...
Zor efendim zor velhasıl :)

Sanırım kitabın içeriği hakkında fikir verebilmişimdir.Hem "evet işte bundan bahsediyorum" diyeceğiniz hemde eğlenerek okuyacağınız bir kitap.
Herkese iyi akşamlar diliyorum.Lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin. Maksat muhabbet fikir alış-verişi olsun değilmi?? ;))

Hiç yorum yok: