9 Ağustos 2012 Perşembe

Dean R. Koontz... Gizli Ev

Merhabalar..
Blog yazmak işi gerçekten çok güzel bir alışkanlık haline geliyor bende. Okuduğum çok beğendiğim,hayran kaldığım bir çok kitap hakkındaki düşüncelerimi,yorumlarımı paylaşmak harika bir şey.
(belki şuan erken ama) İlerde benim gibi düşünen birilerinin gözüne takılıp okunanlar hakkında aynı yada farklı görüşlerini belirten birilerinin olması ihtimali bile beni sevindiriyor. :)
Hani film izlerkende öyledir. Film biter çok beğenmişssindir süperdi  falan deyip yanındakilere "Nasıl bir filmdi ama dimi?" deyipte yorumlayamıyorsan hevesi kursağında kalıyor insanın bir nevi.
Kitaplarda öyle. Benim etrafımda ya okumayı sevmeyen yada en fazla ağlak,içler acınası durum hikayeleri yada imkansız aşk romanları sevenler var. Tamam bende severim belki ama hani daha bi özlellikli olanları.
Yoksa adam sevmiş kızın babası vermemiş falan ezbere bildiğimiz şeyler değilmi?
Ama dram olarak sevdiğim ne derseniz Angelanın Küllerini okurken yarım saat ağlamışlığım var ;)
Ya da Kayıp Nişanlıyı izlerken filmin sonuna kadar yutkunup yutkunup en son sahnede hani adamın" İyi de neden ağlıyorsun?" diye sormasıyla tamamen koyverdiğimde var. Hele hele "Stay" isimli filmi izleyipte bir ay boyunca triplerde gezmem bile var yani. Olağanüstü güzel bir filmdi pek ses getirmedi ama eğer izlemediyseniz kesinlikle tavsiye ederim. Üstelik gayette iyi oyuncuları var. Ya hu ben neden bahsedecektim konu nerelere geldi :))
Evet başlıkta bahsettiğim yazarın Gizli ev isimli kitabıyla Grange'ın Şeytan Yemini kitabını okuyanlar aradaki benzerliği farkettimi diye merak ettim açıkcası?
Yani ölen kişinin daha doğrusu ölümden dönen kişinin, hayatla ölüm arasındayken şeytanın emrine girmesi,insanları ölümden döndüren doktorlar, ve bu kişilerin akılalmaz bir şekilde bir canavara dönüşmesi bayaaa bi benzerlik gösteriyor. Gizli Ev elbetteki Şeytan yemininden önce yazıldı ama ya Grange'a ilham verdi yada tamamen konu seçimlerinin tesadüfü.(böyle düşünmek daha mantıklı değilmi? Opsskopyaaa :D :D                  Şeytan Yemini
Efendiiiim yazıma burada son veririken siz değerli okuyucuların yorumlarını eksik etmemesini umuyorum.
Sonuçta.. neydiii.. heh Hayat paylaşınca güzelllll  :D :D
hoşçakalın..

Hiç yorum yok: