7 Ağustos 2012 Salı

Kitaplarım

İlk paylaşımım bu olsun istedim.Kafayı boşaltmak ve kendi kendine kalmak için en güzel şeylerden biri :) Onlarsız bir dünya düşünemiyorum. En son elimde Jean-Christophe Grange'ın Sisle Gelen Yolcu isimli kitabını bitirdim.Bu yazarın daha öncede Siyah Kan,Şeytan Yemini kitaplarını okumuştum.Açıkcası Siyah Kan olağanüstü bir kitaptı hani kesinlikle aklın almayacağı bir mizansen.Her bölümde biraz daha şaşırıyor insan ve tahmin edilemeyecek bir şekilde ilerliyor.Ama baştan söyleyeyim gerilim,polisiye,korku tarzı şeyleri sevmiyorsanız bu yazar size göre değil.Aynı şekilde Şeytan Yemini de süperdi. tüm kitap boyunca doğaüstü birşeyler olduğunu düşünüyorsunuz ve bekliyorsunuz ama yine tahmin edilemeyecek bir şekilde açıklığa kavuşuyor. Ama açıkcası bu son kitapta onlardaki heyecanı yaşamadım.Belki diğer kitaplarındaki kırk yıl düşünsem aklıma gelmez denecek cinayetler,olaylar olmadığı ve sadece kahramanın yaşadığı psikolojik durumu anlattığı için olabilir. Yine de güzeldi elimden bırakamadım gözlerime ağrı girdi bitireyim derken ama ne bilim Siyah Kan tam anlamıyla büyülemişti diyebilirim. İşte böyleee :) Okuduğum ve beğendiğim kitaplar hakkında yazmaya devam etmek istiyorum. Belki okumayı sevenler için bir tavsiye niteliği olur.Etrafımda okumaktan nefret ederim diyen arkadaşlar var nasıl şaşırıyorum anlatamam ;)
Herkese iyi günler dilerim..

Hiç yorum yok: