17 Ağustos 2012 Cuma

V.C Andrews.. Gizli Mücevher

Slmlar..
Bugünkü konum bu kitaptır efeniim :) Bu yazarın daha önce kütüphanede Çatı Serisi isimli kitaplarını görmüştüm ama bana basit tarzda hikayeler gibi görünmüştü ve almamıştım.
Daha sonra bu kitabı uygun fiyata görünce ve kütüphaneninde taaa 24 ağustosa kadar kapalı kalacağını öğrenince boş durmaktan iyidir deyip aldım.
Geceleri uyumadan el feneriyle okumaya bayılıyorum :) Uzun bir süre beklettim kitabı en sonunda hiç okuyacak birşey kanlayınca b, baktım başlamışım bile. Velhasıl efendim kitap korku-gerilim tarzı hikayeleri okumaya yeni başlayanlara,
yada ergen gruba girecek kuzen yeğen bağlantılı akrabalara-tanıdıklara hediye edilebilecek türden bir
tarz. Yani içindeki gerilim unsuru düşük doz ama yinede merak uyandıracak ayarda ;)
Şahsen ben o yaşlardayken bayılırdım bu tarz kitaplara ama her şeyin bir ayarı var.
 Mesela o yaştaki birine Grange ın kitaplarını kesinlikle tavsiye etmem. O yaşlar derken işte ne bileyim 13-14 falan.
Belki amaan şimdikiler neler okuyorlar falan diyorsunuz ama gerçekten okunan herşey insana birşeyler öğretir ve iz bırakır. Ben tahminen 11 -12 yaşlarındayken Gülten Dayıoğlunun Ölümsüz Ece kitabını okumuştum ve o hikaye neredeyse tamamen hala aklımda.
 Hemde o zamanlar uzun uzun düşünürdüm acaba gerçekten böyle birşey olurmu falan diye :)


 Kitabın arka kapaktaki yazıyı aktarıyorum az çok fikir sahibi olursunuz ;)

" Pearl yaşlı kadına kardeşinin geçirdiği kazayı anlatırken onun gözlerinde parlayan nefret ışıklarını görmüştü.
Belki de annesi hakkında çok şey bildiği halde asla konuşmayacağını anlamıştı.
Genç kız hep mutluluğu düşmemişti ama kaderi onun ailesini karanlık geçmişinin gölgelerine doğru çekiyordu.."

Hiç yorum yok: