28 Ekim 2012 Pazar

***SEN****

Sen buruk bir hatırasın gözlerimde,
Bir yağmur damlası ruhumun üzerinde
Sen bir evresin hayatımda
Bir yokoluş abidesisin sen...
Sonbahar akşamlarının rüzgarı,
Kış gecelerinin fırtınası,
Mevsimlere dokunan hayalimsin..
İsmini bilmiyorum,sesini duymuyorum
Sen bazen doğu,bazen batısın
Bazen ateş ,Bazen su olursun..
Sana ulaşmak zor,dokunmak imkansız
Sen gerçekleşmesi en zor hayal
Ama görülebilecek en güzel rüyasın..
Belki harfler kelimele tükenir anlatmaya
Ama sen  ne bitersin ne tükenirsin..
Sen benim için bir yudum abı-ı hayat
Yada kor gibiyken serinleten çağlayansın..
                                                                        Sen son nefesimde,Son saniyemde dudaklarımdasın..

Yağmurda ağlayan bir çift göz,
Veya kırık bir kalbe söylene bir söz
Sensin beni durup dururken güldüren..
Sıcacık bir söz,tatlı bir bakış senden 
Hep masum hep kırılgan hep,Hep düşüncelisin
Sen belki yaratılan en farklı kişisin benim için..
Sadece sesin bile yaşama döndürür..
Fulya çiçeklerinin kokusu sensin
Uğrunda yoluna dökülebileceğim tek kişi Sen..
Seni anlatmakla bitiremem biliyorsun..
Bana verilebilecek en güzel hediye Sen ..

Hayatımı tamamlarken yine dudaklarımda Sen ve Sen...

ASLI Y.




 P.S:
 Bu yazı\şiir 25.10.03 tarihinde yazılmıştır.
 Edebi olarak çok harika ve kusursuz sayılmasada
 Kusurlu  bir sevginin kusursuz olarak yazıya dökülmüş halidir.
Farkettiğim yerler olduğu halde hiçbir düzeltme yapmadım.
Eskisi gibi yazıldığı gibi kalsın istedim.18 yaşında bir kızın tamamen
samimi bir şekilde döktüğü şekilde... ASlı Y.




Yorumlarınızı Bekliyorum ;)

Hiç yorum yok: