2 Ekim 2012 Salı

İtalyanca AŞK Başkadır... Maeve Binchy



 Yine aynı yazarla karşınızdayım :)

Dediğim gibi bu aralar hep aşk\macera tarzı kitaplar okuyorum.Aslında daha önce Geri Döneceksin isimli kitaptan bahsetmiştim ve ayrı ayrı yorumlamaya gerek görmemiştim ama bu sefer
okuduğum farklıydı diğerlerinden.
Öncelikle kitabı ilk alıp göz gezdirdiğimde arkadaki isimleri görünce ayrı ayrı küçük hikayelerden oluştuğunu sandım ama okumaya başlayınca aslında hepsinin bir bütünün parçaları olduğunu anladım ( Kaos Teorisi gibi;)
Hikayenin tamamında geçen isimlerin hepsi yeri gelince romanın baş kahramanı oluyor ve hpsini hayatındaki olaylar irdeleniyor.Bu açıdan bakarsak eğer ilk defa böyle bir hikaye katmanı okuduğumu söyleyebilirim.
Ama her zamanki tarzını koruyan yazar yine sağlam karakterli,güçlü kişilikli,yılmayan ve zorlukların üstüne üstüne giden kadın portresi çizmekten vazgeçmemiş :)

Yinede tüm hayatlarda rol alan Signora'ya hayran kaldım...
26 yıl !! başka bir ülkede!! bir başkasıyla evlenen sevgilisin peşinde İtalyada kalıyor !!
Bu nasıl bir aşk,bu nasıl sevgi,bu nasıl bir sabır !!
Evlenmesini,5çocuğunun doğumunu karısını hergün,hergün izliyor...
He hayran oldum çünkü kimse böyle birşeyi yapmaz artık .Şahsen ben aşkımdan ölsem yapmam :))


Toparlamak gerekirse çok çok çok hoş kitap daha tavsiye ediyorum sizlere..
şimdiden iyi okumalar sizlere..
 HOŞÇAKALIN ;)

Hiç yorum yok: