19 Ekim 2012 Cuma

Ölü Ruhlar Ormanı... Jean-Christophe GRANGE..

Evet evet kabul ediyorum bu yazar bende bağımlılık yaptı :)
Ama ne yapayım okadar kitap okudum en süperinin King olduğunu düşünüyordum yani tabii ki
aralarında çok büyük farklar var..Mesela King genelde hatta her zaman doğaüstü güçlerle ilgili yazar yani Supernatural ;)
Ama Grange tam tersi tüm kitabı okurken dehşete kapılırsınız,korkarsınız,gece sesler mi duyuyorum diye
paranoyaya bağlarsınız  o derece yani ama işin sonunda herşeyin mantıklı bir açıklaması olduğunu görüp şaşırırsınız :)
Şeytan Yeminini okurken "tamam bu kesin şu exorzist tarzı birşey yani kesin şeytan var ortada " ama hayır...
Herşey tamamen kimyasal maddelerle,kostümlerle,iyi uygulanmış dekorla alakalıymış :!
Bu kitapta yine aynı şey var .Şahsen okurken zaman zaman bulantı yaşamadım değil sonuçta yamyamlık takıntısı olan bir katilin peşindeler.
Bir önceki okuduğum kitabı koloniyse beni benden etmişti yani :O
İnanılmaz bir hayal gücü,ianaılmaz bir coğrafya bilgisi ve kütüphane gibi bir bilgi birikimi.
Sadece bendemi oluyor bilmiyorum ama acaba okuyanlarda "Bu olaylar gerçekten olmuşmudur acaba" diyorum :)
Sözün kısası efendim daha fazla kopya vermeden özetlemek gerekirse izlediğiniz korku filmleri,gerilim romanları hepsini bir tarafa bırakın.
Sizi gerçekten sarsacak "Madre Dios" dedirtecek bir senaryo istiyorsanız bildiğim en iyisi bu yazar ve kitapları..:))

Herkese iyi günler dilerim :)

















Yorumlarınızı Bekliyorum ;)

Hiç yorum yok: