17 Ekim 2012 Çarşamba

Gece Yarısını 4 Geçe... Stephen King..

 Korku-Gerilim romanları sevipte bu KRAL'ı tanımayan yoktur. Gerçi geçenlerde bir psikoloğa gitmiştim işte oturduk sohbet (!) ediyoruz falan :) konu kitaplardan açıldı ve bu yazarı tanımadığını söyledi !!
Nasıl olur yahu üniversite bitirmiş biri nasıl tanımaz ?
Yoo yanlış anlamayın bunun diplomayla alakası  yokta ne bilim yani bu
Dünyanın yuvarlak olduğunu bilmemek gibi birşey geldi bana :)
Abartıyor olabilirim de tabi ama şaşırdım hemde çok :)
 Görsel
Neyse bu kitabı 2. el kitapçıdan aldım basım tarihi 1991 yani King'in kendi tarifiyle daha yolun başındayken.
Gerçi bize kalsa adam daha bu kitapta dahi vermek istediği hissi gayet güzel veriyor ama kendini hiçbir zaman "ben süper bir yazarım " havalarına sokmayan biri. Özellikle onun Yazma Sanatı isimli kitabını okursanız sanki birebir sohbet ediyormuşusunuz kadar eğlenirsiniz.(bunu çok isterdim tabii :))
Kitabın tek bir hikayeden oluştuğunu sanıyordum ama aslında 2 hikaye var.İlkini bitirdim ve 2. ye başladım.
Birde nedense çok çok çok sevmeme rağmen bu yazarın kitaplarını aldığımda hemen okumaya başlamak istemiyor canım sonra sanki birazda kendimi zorlayarak başladığım zamansa bitene kadar bırakamıyorum.. Garip yani değil mi :)
İlk hikayedeki konu güzel,etkileyici zaman zaman çocuklarla ilgili olduğu için sanırım acıklı geldi :S
Gece uyandım hala aklımda Kitaplık Polisiyle, Ardelia vardı. :)
İşte  öyle efendiiim yazmak daha istiyorum ama kitabın geri kalanını merak ediyorum diğer hikayeyi  yani.
Şimdilik bu kadar sizin hayalgücü sinemanıza bir senaryo daha önerdim ..
İyi Çekimler herkese ;)















Yorumlarınızı Bekliyorum ;)






Hiç yorum yok: