13 Kasım 2012 Salı

Total Recall**.. Gerçeğe Çağrı..

Bir an bile hız kesmeyen bir aksiyon filmi arıyorsanız bu film tam sizlik demektir.Ben  hemde aksiyon sevmediğim halde tabiri caizse soluksuz izledim.
Underworld ' da severek izlediğimiz Kate Beckinsale' i ilk defa kötü rolde gördüm ama yinede yakışmış.
Jessica Biel'e söz yok zaten :)
İlk seferinde konuyu anlamakta biraz zorlandım açıkcası ben hala adam koltukta uyanacak sanıyordum ama yaşadıkları gerçekmiş meğer ;)
Bu filmin daha önce 1990 yılında çekilmiş bir versiyonu  varmış ama onu izlemedim.Bu senaryonun yeniden yorumlanması yani. Genelde 2. çevirim filmler ilkinin gölgesinde kalır derler ama izlmeden birşey diyemem.Ayrıca tamamen birebir uyumlu değilde atlamalar yapılmış senaryoda.yinede oldukça güzeldi abartmıyorum hiç hız kesmeyen bir film baştan sona akiyon dolu gerçekten.

herkese iyi seyirler şimdiden
hoşçakalın ;))




Yorumlarınızı Bekliyorum ;)

Hiç yorum yok: