24 Kasım 2012 Cumartesi

Kara Kule...Stephen KİNG

Slmlar herkese evet yine king ama "her işin başı KİNG" değilmi :))
Neredeyse bütün kitaplarını okumuştum ama bu seriyi okumamıştım.Daha doğru serinin tamamlanması zaten çok uzun sürmüş.Eh benim geç okumya başlamam iyi olmuş şimdi hepsini birden ara vermeden okuyabiliyorum. İlk bakışta biraz Yüzüklerin Efendisindemi esinlenilmiş acaba demiştim pek aklıma yatmasada ama King zaten kendisi ondan ve Harry Potter serisinden esinlendiğini ama bu serinin ilk kitabını tahminim onlardan önce yazdığını söylemiş.Yani uzun bir ara vermiş seriyi yazmaya devam etmek için..
İlk kitap Silahşör'dü .Kitabın ana karakteri kovboy abimiz Roland'dan bahsediliyordu.
İkinci kitap Üçün Çekilişi'nde Roland'a Kara Kuleyi bulmakta yardımcı olacak 2 silahşör daha ekleniyor gayet sancılı bir şekilde :) üçüncü kitapÇorak Topraklar yine bu maceracı arkadaşın yolculuğundan ama aralarına ikinci kitapta bir ara Roland'la seyahat eden Jake'in aralarına katılmasıyla devam ediyor..
Bu kitapların hepsini ço kısa özet geçiyorum çünkü hikaye biraz ağır işliyor ve detaylı bir anlarımla heyecanınızı törpülemek istemiyorum
Seri yüzüklerin Efendisinden oldukça farklı çünkü buradaki hayal gücü sınırları o serinin 2-3 katı kadar.

Oradada var olan Orta-Dünya Kara Kule serisinde çok çok farklı anlatılıyor. Açıkcası ilk 3 kitaptan aksiyonu bol olanı bana Çorak Topraklar gibi geldi.
Bir çocuk kitabıyla olan bağlantı akıl almaz derecede korkutucu bence aynı zamanda :)


Şimdilik yazacaklarım bu kadar çünkü 4. kitap Büyücü ve Cam Küre'yi henüz elime aldım.Artık oda bitince
özellikle dikkatimi çeken ve beni şaşırtan yönlerini paylaşırım.Eğer sizde daha başlamadıysanız tavsiye ederim bu bir zombie dizisinin çekimleri kadar eğlenceli ve güzel bir hikaye ;))

Herkese iyi akşamlar..Hoşçakalın :)











Yorumlarınızı Bekliyorum ;)



Hiç yorum yok: