6 Kasım 2012 Salı

**The Walkıng Dead**

 Dizinin Künyesi
Yapım Yılı: 2010 TV Series
Kanal: AMC
Oyuncular: Andrew Lincoln(Rick Grimes), Jon Bernthal(Shane Walsh), Sarah Wayne Callies(Lori Grimes), Laurie Holden(Andrea), Steven Yeun(Glenn), Chandler Riggs(Carl Grimes), Norman Reedus(Daryl Dixon)
IMDb Puanı: 8,7
SHDb Puanı: 8,9



Zombi hayranları için süper,harika,muhteşem  bir dizi.Film tamam arada çok güzel işler çıkıyor ama dizi olması ne kadar harika bi fikir.Dizi başladığından bu yana aldığı tek eleştiri benim rastladıklarım tabi efendim çok az aksiyon varmışta falan filan.
Zaten bu hikayeyi farklı kılan bu  değil mi? Filmlerde izlerken tek ana unsur kan,korku,kaçışma yamyamlık.. Ama işin insaniyet boyutu çok az gösteriliyor dizide ise tamamen bunun üzerinde duruluyor
Yani insaniyet derken yaanan korku yüzünden insanların sağlıklı olanların yani kişiliklerinin değişmesi..
Ortağının eşine göz koyma,zombileri hasta zannedip tekrar iyileşebileceklerini düşünme hatta onları besleme,
nasıl olsa bu işin sonu yok deyip intihar etme yada son nefesime kadar yaşayacağım deme gibi şeylerden bahsediyorum..

2. sezonda Shane'le yaşananlar ve Lori'nin saçma sapan davranışını biraz yadırgamıştım ama 3. sezonun başında bi baktık pek bir pişman halbuki adamı bunu yapmaya iten kendisi !!
Yinede ölmesine üzüldüm aslında çocuklara üzüldüm.. Şimdi böyle bir dizi hakkında hemde bir zombi dizisi hakkında konuşup "üzüldüm " demek komik geliyor değil mi? Olsun günlük hayatımızda mantıklı şeylere üzülüyoruzda çok mu işe yarıyor..En azından inasnın kafası bii süreliğinede olsa başka,garip şeylerle meşgul oluyor :)

Velhasıl çok güzel bir dizi.Benim böyle bir hayalim var çok isterdim bir zombi filmi çekmeyi aslında ölüp dirilme değilde mesela 28 Gün Sonra' da olduğu gibi kuduz mikrobuna benzeyen bir şey insanları çıldırtıyor teması bana daha hoş gözüküyor,daha "olabilir mi acaba" dedirtiyor sizce?
 Bakarsınız bir gün olurda yaparım bir film  ozaman da bunu tartışırız :))


Ne var canım hayalde paraylan değil ya :)) (ananemin söz:)


Herkese iyi akşamlar...

 (görseller alıntıdır)


Yorumlarınızı Bekliyorum ;)

Hiç yorum yok: