20 Eylül 2012 Perşembe

Resident Evil 5... Geliyoooor :))


Nihayet tüm Dünya'da vizyona girdi.Bekle bekle öldük yahu :) İki film bekliyordum sabırsızlıkla biri REC 3'tü onunla ilgili konuşmuştuk daha önce. Hala nasıl bir hayal kırıklığı yaşattığının şaşkınlığı var bende. İlk iki filmde okadar gerçekçi bir yapım görüp üçüncüde resmen çuvallamışlar yazık,oysa harika bir senaryoydu. Hem exorsizm hemde zombi öğesi bir arada harika bir karışımdı bu ama kullanmayı bilemediler yada unuttular ;)

Neyse Resident  Evilde böyle bir hayal kırıklığı yaşayacağımızı pek sanmıyorum. Sonuçta serinin diğer filmlerinde aksiyon,heyecan hiç düşmedi aksine gittikçe mükemmelleşti (tıpkı zombileri gibi :)
Sadece merak ettiğim ilk bölümlerde oynamış ve ölmüş olan oyuncular(hatta biri kuşbaşı doğranmıştı :)
nasıl son filmde tekrar bir araya geliyor. Bir yerde okuduğum kadarıyla yada duyduğum tam bilmiyorum onların klonlanmış olduğu falan ama kimin tarafında olduklarınıda tam çözemedim.
Gerçi "Alice eski müttefikleriyle birliklte Umbrella'ya karşı" diyordu bir yerde ama Alice' e yardım edecek o donanımda birileri yoktu.O güce sahip olan karşı taraftı zaten. Bakalım bunu izlerken görücez artık.
Ama yinede eski yüzleri görmek güzel. Mesela Michelle Rodrıguez çok iyi bir karakterdi.
Aynı zamanda Jill Valentine'de öyle. Sanki Ali Later'ı göremedim gibi geldi bana ona ne oldu ki?


En iyisi izleyip görmek :) Bu arada bunun son film olacağını okudum  ve üzüldüm çoğu kişinin aksine hikayeye sadık kalındığı ve bir önceki filmden hiç bir eksik konu olmadığı sürece bence devam edebildiği kadar etsin değil mi ama :))

Herkese iyi geceler ;)




Hiç yorum yok: