12 Eylül 2012 Çarşamba

Benimde artık bir AYŞEGÜL'üm vaaar :))

Ayşegül kimdir ??  Ayşegül çocukluğumda,daha okuma falan bilmiyorken tanıştığım aşık olduğum :) ama o zamanki maddi imkanlarımızın düşük olması sebebeiyle hiç sahip olamadığım bir kitap kahramanı..
O kadar harika çizimleri vardı ki kitapların yanlış hatırlamıyorsam babası astsubay olan bir arkadaşımda tüm seri vardı ve ben her gittiğimde büyülenmiş gibi bakar kalırdım. Okuyamasamda  resimler okadar güzeldiki neredeyse hikayeyi anlamış olurdum. Hoş çocuksunuz zaten herşey hayal dünyanızda büyüyüp gelişiyor yani hikaye yazıldığı gibi değil sizin okuduğunuz gibi ,anladığınız gibi şekilleniyor.
 Velhasıl efendim okadar istiyordum ki benim de bir tane olsun diye ama çocukluk gururu diye bir şey varsa eğer sanırım o engelledi ve o arkadaşıma hiçbirşey söylemedim. Sadece gidip geldikçe bakmakla yetindim. Dediğim gibi bir masal kitabına para veremiyecek kadar yoğun günlerdi ozamanlar.
Daha sonraları bir ara internette arattırıp bulmuştum yine seri halinde satılıyordu bunu alırım deyip ekledim sayfayı ama sonra unuttum . Geri dönüp baktığımdaysa satılmış olduğunu gördüm. Sonrada yine unutulup gitti Ayşegül aşkı :)
 Geçenlerde annemle bir yerden dönüyorduk araban indik annem "aaa yerde Ayşegül var" dedi baktım hakket o. Eğilip almak konusunda tereddüt ettim ne bileyim belki bir çocuğundur düşürmüştür falan ama samimiyim kalbim pırpır ediyordu. Aldım baktım yapıkredi yayınlarıdan çıkmış bir kopya. Kopya diyorum çünkü kitabın orjinalinde karton kapak kullanılıyordu ve kapağın iç tarafı onlarca çocuk yüzüyle doldurulmuştu. Ben heeepsine teeek tek bakardım :D
Neyse uzatmayayım kitabı aldım etrafa bakındım ortada çocuk falan yok gittim oradaki markete sordum görmedim dedi Ehh dedim sanırım  ozaman 19-20 sene önce yalvar yakar istediğim kitap bir şekilde uzuuuuun bir aradan sonra ayağıma gelmiş oluyor. En mantıklı açıklama bu ama değil mi? :)
Biraz kirlenmiş ama sapasağlamdı Ayşegül doğum gününü kutluyor bölümü denk gelmiş bana.
Biraz erken doğum günü hediyem oldu benim içinde :)

Şimdiii kıssadan hisse neymiş efendim; Eğer yeterince çok,ısrarla isterseniz 20 seneyide bulsa isteğiniz size ulaşıyor.Yeterki mesajınızı çoook yürekten yollayın.
Herkese mutlu günler diliyorum,Hoşçakalınnnn :))

Hiç yorum yok: